Appen of chatten met klanten namens je bedrijf, dat is iets heel anders dan appen met je vrienden. Je moet op heel andere zaken letten en een stuk zorgvuldiger zijn. Want ook dat Whats app of chatgesprek staat zo als screen shot op social media. Hoe zorg je dat jouw organisatie een consistente toon heeft in de conversaties? Wat zet je in je status? Gebruik je emoticons? In één dagdeel richten we ons op jouw klanten, hun behoeften en hoe jij je processen zo inricht dat je dat appen zo de baas wordt!

Wat levert de training op:

  • meer inzicht in je klantenWhatsapp logo met rode krullen
  • inzicht in appgedrag
  • eenheid in je beantwoording
  • bewustwording in het team
  • beter omgaan met klagers

Enkele reacties van deelnemers:

“Ik heb geleerd hoe ik betere gesprekken kan voeren via Whatsapp”

“Handige tips om toe te passen bij Whatsapp.”

“We gaan opnieuw nadenken over onze richtlijnen.”

“Veel tips, empathie!”

 

Praktisch:

Wanneer:  (Open inschrijving) woensdag 16 januari van 09.00 tot 13.00 uur

Plaats: Voltacenter Zevenaar, Voltastraat 11, 6902 PT Zevenaar

Kosten: € 199,- exclusief BTW

Wil je meer weten of wil je deze training liever alleen voor jouw bedrijf? Bel gerust: 06-83600053.

 

Waarom wachten met beter appen? Schrijf je meteen in:

Je naam (verplicht)

Je emailadres (verplicht)

Je telefoonnummer (verplicht)

Training of workshop die je wilt volgen:

Datum training / workshop

Je bericht of specifieke trainingsvraag

[/vc_column][/vc_row]